Parkeren

Gemeentelijke parkeerplaatsen

Rondom de kerk zijn verschillende gemeentelijke parkeerplaatsen aanwezig. Op zondagochtend zijn deze vrij, op andere tijden gelden tarieven die bij de verschillende parkeerzones horen.

Zone 1: betaald parkeren van maandag t/m vrijdag 09:00-23:00, op zon- en feestdagen van 13:00-23:00.

Zone 2: betaald parkeren van maandag t/m vrijdag 09:00-19:00, op zon- en feestdagen van 13:00-19:00.

Parkeergarage

Ook kan gebruik gemaakt worden van de gemeentelijke H.J. van Heekgarage, ingang Oost (via Boulevard 1945). De ingang bevindt zich op loopafstand van de kerk.

Eigen parkeerplaatsen

Rondom de kerk en tegen het kerkgebouw zijn een aantal parkeerplekken gratis beschikbaar: vier (afhankelijk van de grootte van de auto’s) aan de voorkant rechts van de ingang van de de kerk, één links van de kerk, twee aan de achterkant (Spelbergsweg). Hier mag geparkeerd worden door mensen die een taak hebben in de kerk.

Op doordeweekse dagen zijn tot 18:00 uur twee parkeerplekken gereserveerd voor onze buurman Kondor Hair.